Gender's Justice

صدایی برای عدالت در تمام جنسیت ها

Gender's Justice

صدایی برای عدالت در تمام جنسیت ها

سلام و به بلاگ عدالت جنسیت ها خوش‌آمدید! من این بلاگ رو درست کردم برای اینکه دیدم زیاد اطلاعاتی در مورد جنسیت ها برای ما ایرانی‌ها نیستش و به این فکر افتادم که یه بلاگ درست کنم و مطالب درست و صحیح علمی رو در اینجا به انتشار بذارم، برای اینکه هم مردم با این موضوع آشنا بشن و هم به سوالهاشون جواب داده بشه. من هرروز یک پست میذارم و منابعش رو هم در انتهای مطلب میذارم که اگه خواستین خودتون هم ببتونید ببینید که اطلاعات رو از کجا میارم. روز خیلی خوبی داشته باشین!

بایگانی

سلام! به بلاگ من خوش‌اومدین!
اسم من ریما هستش (و بله من پسر به دنیا اومدم) و منGender Queer هستم به معنی اینکه هویت جنسی من نه مرد هستش و نه زن.

خب من دوستدارم یک گیمر ماهر بشم برای همین تصمیم کردم به چند کشور سفر کنم تا اطلاعاته بیشتری در این مورد پیدا کنم، به چندتا کشور بیشتر سفر نکردم، کشورایی مثل استرالیا، کانادا، آمریکا، پرو Peru و مکزیک سفر کردم. تو این مدت من نه تنها درمورد حرفه‌ای که بهش علاقه داشتم، بلکه درمورد خودم و زندگی خیلی چیزا یادگرفتم! و وافعا خدارو شکر میکنم که به من همچین فرصت‌هایی رو داد.

حالا بگذریم، من این بلاگو درست نکردم برای اینکه از خودم تعریف کنم و اینا. ایده اینکه من این بلاگ رو ساختم این بودش که دیدم دنیا خیلی رو به پذیرش انجمن LGBTQIA+ هستش و همینطور ایران! خب من دیدم که یه سری از افراد خیلی دگرگون شدن برای این مضوعات و جواب درستی برای پاسخشون ندارن. طبیعتا هرکی سوالی داشته باشه به اینترنت مراجعه میکنه و سعی میکنه مطالب از منابع درست و قابل قبولی دریافت کنه. خب منم اومدم به فارسی سرچ کردم درمورد انجمن LGBTQIA+ و باورتون نمیشه من خییییلللیییی مطالب کمی پیدا کردم و اونایی هم که پیدا کردم ناقص بودن یا غلط و خیلی قدیمی بودن.

 

و من تصمیم گرفتم این بلاگ رو بسازم برای اینکه منابع صحیح علمی و روانشناسی معتبر رو براتون به اشتراک بذارم! با خودم گفتم که من یه سرگرمی روزانه که میخوام داشته باشم، زبان اینگیلیسیمم خوبه و میدونم محقق خوبیم هستم، میتونم دنبال مطالب معتبر بگردم و ببینم واقعا معتبرن یا نه. و اینطوری شد که تصمیم به این کار گرفتم!

تو این بلاگ سعی میکنم مطالب رو به صورت واضح و با لحن صمیمی توضیح بدم. آخر هز مطلب هم منابع رو براتون میذارم که خودتون هم یه نگاهی داشته باشیم! laugh
اگر سوالی داشتین حتما ازم بپرسین، تا اونجا میتونم و میدونم کمکتون میکنمsmiley آگه توی هر مطلب دیدین که من اشتباهیی کردم حتما بگین که بهش رسیدگی کنم!