Gender's Justice

صدایی برای عدالت در تمام جنسیت ها

Gender's Justice

صدایی برای عدالت در تمام جنسیت ها

سلام و به بلاگ عدالت جنسیت ها خوش‌آمدید! من این بلاگ رو درست کردم برای اینکه دیدم زیاد اطلاعاتی در مورد جنسیت ها برای ما ایرانی‌ها نیستش و به این فکر افتادم که یه بلاگ درست کنم و مطالب درست و صحیح علمی رو در اینجا به انتشار بذارم، برای اینکه هم مردم با این موضوع آشنا بشن و هم به سوالهاشون جواب داده بشه. من هرروز یک پست میذارم و منابعش رو هم در انتهای مطلب میذارم که اگه خواستین خودتون هم ببتونید ببینید که اطلاعات رو از کجا میارم. روز خیلی خوبی داشته باشین!

بایگانی

به بلاگ عدالت جنسیت‌ها خوش‌آمدید!

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۰۰ ب.ظ


سلام به همه! امیدوارم حالتون عالی باشه!
من دیدم که برای ما ایرانی ها داره مسئله جنسیت های مختلف بیشتر رنگ میگیره و داره برامون بیشتر حا میفته (که خیلی هم عالیه!) ولی هنوز دارم میبینم که خیلی از مردم سوال‌های گوناگون دارن و یا آشنایی دقیقی ندارن با این موارد. خب من سعی کردم که به فارسی توی اینترنت یه سرچی داشته باشم، ولی مطالب زیادی به فارسی در این موارد برای ما نیستش (مخصوصا برای کسانی که به زبان اینگیلیسی تسلط ندارن یا بلد نیستن). خب من تصمیم گرفتم که این بلاگ رو بسازم و اطلاعت درست علمی رو با شما به اشتراک بذارم. 

من هرروز یک مطلب در این بلاگ پست میکنم و در انتهای مطلب، منابع رو براتون میذارم که اگه دوست داشتین خودتون هم یک نگاهی بهشون بندازین.laugh
یادتون باشه که در این بلاگ، ما عشق و عدالت رو اول میذاریم، پس بیاین سعی کنیم که با خوش‌رویی با هم دیگه صحبت کنیم و خوش‌حالی رو به بقیه منتقل کنیم! (و از هر حرف تنفرآمیز خودداری کنیم!)smiley

خیلی ممنون که به بلاگم سرزدین، امیدوارم روز خیلی خوبی داشته باشین!angel
 

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۸/۱۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی